Sweet Sixteen

Idag fyller stora lillebror 16 år. Låter som världens klyscha med jag kan faktiskt inte riktigt förstå att han är såpass gammal. Jag kan inte heller fatta att han går på gymnasiet och ännu mindre att när jag var i hans ålder så hade jag haft ett riktigt förhållande i över ett år. Plus att jag var rände runt överallt på helgnätterna. Jag kan inte begripa rikigt hur det kan vara samma ålder. Jag var ju mycket vuxnare än honom?!  Inte heller mamma och pappa kan förstå att jag fick vara ute så länge som jag var eller att jag åkte runt som jag gjorde. Dessutom får han faktiskt lov att övningsköra nu. Det känns inte okej, börjar jag bli gammal eller? Allt är väl relativt.





Jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0