Medialt

Det finns ju många saker man väljer att inte skriva om på bloggen av olika anledningar. Vissa saker känns omlämpligt, vissa saker för privat och vissa saker bara väldigt olustigt.
En sak som jag valt att inte skriva om är andlighet och mediala saker, något som tar upp mycket av min tid.
Men det är fortfarande lite förbjudet och de som inte tror på sådana saker tycker ju med en gång att man är ganska knäpp, därför har jag valt bort det. Jag har vart hos ett antal medium de sista åren och igår var jag och Louise hos en som jag inte varit hos förut. Denna kvinnan ser det som sitt kall i livet och hon tar knappt några pengar för det samtidigt som det bara en är kvart hon håller på. Jag har varit hos Sveriges största medium och visst går inget att jämnföra med honom men visst kunde hon det hon gör. Det var lite svajigt och dessutom så bröt hon på polska vilket gjorde det hela ännu lite svårare. Det var nog värre för Louise som var hos någon för första gången samtidigt som hon sa saker till Louise som verkligen tyder på att hon kan sin sak! Kanske var det det jag var mest nervös över eftersom Louise, som alla andra, söker säkra bevis på att det hon säger stämmer.
Hon pratade mycket om mig som person och vad jag behöver jobba med, en del om framtiden med jobb och studier o.s.v. och ganska mycket om mina syskon. Jag tror att Louise fick ut mer av det än jag.

När jag och Louise sen kom hem så satt vi och pratade om detta med mamma och mormor länge vilket gjorde att vi blev så suga på att gå igen till någon som verkligen kan, som aldrig har ett enda fel! Han heter Benny Rosenqvist. Jag var faktiskt hos honom förra året och jag kan säga att det var bland det grymmaste jag någonsin gjort! Han hade telefontid igår och jag ringde jag beställde ny tid så den 18:e December bär det av till Malmö för ny medial sittning hos honom. Det ska blir så sjukt spännande! Den 18 var den närmsta tiden han hade, förstår ni då hur populärt det är att gå till honom? Är det någon som läst Carolina Gynnings andra bok, där står det mycket om honom.

'

Jaha, nu får vi väl se hur många av er som kommer dra sig undan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0