WEEKEND

Det har varit en ganska mysig helg. Igår var jag barnvakt för Mille. Vi var i vår fantastiskt höstfina trädgård och åt våra goda äpplen, lekte med katterna och jag fotade, givetvis! Jag har börjat tycka att det känns lite tråkigt att bara lägga upp foton på Mille men det är ju faktiskt så att han är den som inte gnäller när man fotar honom (fast han har faktiskt börja med det nu!) och han är också den jag spenderar mest tid med. Och visst är han så fin att man bara smälter när man ser honom?! :)

Idag när jag vakande så var låg det tjock dimma över ängarna som gjorde det omöjligt att se längre än till vår gärdesgård. Med miljoner av daggdroppar och massor av spindelnät var jag inte sen ut att fota i trädgården.
Jag har inte tittat på de fotona än men av 400 foton så måste ju några vara bra? Lider jag av något slags fotoberoende kanske? Borde jag kanske söka hjälp? :)

På eftermiddagen åkte jag, mamma och lillebror nr.1 till Göteborg för lite födelsedagsshopping för herr'n i sällskapet. Han fyller 16 år på tisdag.

Kvällen har mest bestått utav spotify, god mat och gott vin med familjen. Mille tyckte också att det var en bra idé att leta sig längst in i vår brödkorg där vi missat en stackars brödskiva som låg möglig, för att sedan äta upp nästan hela innan jag upptäcker det. Jag kan dock inte fatta hur det kan ligga något mögligt här hemma hos oss då bröd är det som äts allra flitigast här! Lite skit rensar magen? Kanske, det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0