Älskade Gullunge

Denna veckan har svischat förbi snabbare än någonsin så uppdateringarna har kommit lite på efterkälken.
 Det får nog bli en del uppdateringar idag istället!

Igår fick jag världens migränattack på jobbet och kunde knappt ens gå upp för trappan. Tur för mig så ligger apoteket bara en minut bort och det värsta försvann med tabletterna. Dessvärre fick jag stressa igenom inhandling av mat som gjorde att det kom tillbaka. Däckad låg jag sedan i sängen hela kvällen.
Antingen är man jätteglad att Mille finns i de lägena eller så är det fruktansvärt. Fruktansvärt är det då han inte fattar hur dåligt man mår och han själv är lite speedad och gapar&skriker. Underbart är det när han kryper ner i sängen brevid en och klappar på huvudet. Han frågade om jag hade ont där (på pannan), när jag sa ja, så klappade han där. Han frågade om jag hade ont där (i tinningen), när jag sa ja, så klappade han där.
Så höll han på en stund tills han höll båda händerna på huvudet och sa "Har du ont där i"? När jag svarade ja, sa han "Jag kan inte öppna där".

Älskade gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0