Girls Night

Jag sitter framför datorn men sneglar lite över skärmen till tv:n. Där rullar Ullared. Jag vill också åka dit och köpa massa strunt! Eller jag skulle behöva åka dit och köpa massa strunt. Det är ganska kul att köpa strunt.
Jag får nog vänta till nästa månad, då ska jag lura med mig min mamma. Hon får köra! :)

Victor och pappa åkte precis iväg till träningsläger. En kvart innan de åkte fick Victor reda på att pappa skulle med. Han blev väldigt nöjd med det. Sedan kom han på att om pappa ska med betyder det att de kommer köra en del fys. Helt plötsligt inte riktigt lika nöjd. Sedan somnade Mille gott i soffan, i en precis lika skön ställning som jag visade för några dagar sen. Detta betyder att det bara är tjejer hemma idag. Girls Night!! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0