I Bajsiktet!

Jag förklarade för Mille, som redan vet detta väldigt väl, att inte låta Freija slicka honom i ansiktet när hon har ätit bajs. Bara att hon äter bajs tycker jag är äckligt. Ännu äckligare är det att hon ibland luktar bajs. Förstår ni hur äckligt det är när hon slickar Mille i ansiktet? Jag hoppas att det försvinner med åldern på henne och att hon växer ur det där beteendet! Tillbaka till saken, jag sa iallafall till honom "Låt henne inte slicka i ditt ansikte, hon har ju bajs i munnen och då får du bajs i ansiktet". Mille kontarar då med "I Bajsiktet?"
Vad svarar man, mer än att skratta åt den underbara kommentaren? Ingenting. Det gjorde min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0