Leta efter ny AuPair-familj?

Jag börjar faktiskt överväga att titta runt efter nya AuPair-familjer inför hösten.
Helst av allt vill jag stanna kvar i Sverige, samtidigt som jag vill se lite av världen och låta spontaniteten vara igång. Hur ska jag få ihop det?

Jag vill gärna veta vad som händer efter sommaren och AuPair är faktiskt inte helt fel. Jag ska bara hitta en familj som gillar att resa och som har antingen små barn eller ganska stora. Kräsen? Jajamen! :) Tyvärr finns det inte så många som har det så. Iallafall inte som också faktiskt verkar trevliga och är sådana som man vill vara hos. Önska kan man ju, eller hur!


Kommentarer
Postat av: L

Det finns tydligen en kvinna som bor i Vara-trakten som behöver hjälp med en bångstyrig gubbe. Kanske kan vara något? :-D

2011-05-02 @ 19:47:40
URL: http://www.hollybollen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0