sova på håret

Okej, nu har ångesten över mitt hår kommit. Jag visste det.
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att jag ser mer ut som en kille nu.
Dessutom så ser jag yngre ut. Så med mina härliga röda prickar i fejjan ser jag allstå ut som en fjortiskille.
 Inte så hett.

Jag vet att håret växer ut igen, okej. Men som jag slitit för att ha mitt långa, fina hår. O så klipper jag av 10-15 cm och klipper halvlugg. Jag tror jag tappat det. Totalt.

Det är tur att det är helg nu så jag får tid att vänja mig vid det. Kanske är jag löjlig? Antagligen.
Jag får sova på saken.


Kommentarer
Postat av: L

Seriöst.. du lider av svåra vanföreställningar! Det är ju skitsnyggt!

2011-04-05 @ 20:59:31
URL: http://www.hollybollen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0