Lördagen i foton

Förutom traumat med mitt hår har helgen varit fin. I lördags var jag och fotade Tilda och alla andra barn och ungdomar som deltagit i ett karateseminarium. Det var runt 100 barn som deltog och en japan som höll i det hela. Jag blev förvånad över hur många som vågade fråga honom saker efteråt, han pratade ju bara engelska. De var väldigt duktiga och tålmodiga men efter ett tretimmars långt träningspass märktes det att koncentrationen och orken var nere på minus. Betyget var att det var jobbigt, men väldigt roligt. Stolta ungar trängdes sedan för att få en autograf av tränare Nukina bestående av japanska tecken.



Efteråt blev vi, efter lite tjat från kocken, bjudna på fantastisk lunchbuffé på Storgatan 1.
Kocken där är så fin att vi inte kunde motstå.




Eftersom det numera är så ljuvliga ljusa kvällar så tog vi oss en liten tripp ner till havet med hund och barn.
Jag älskar havet och det är så underbart rogivande. Kanske var det inte så lugnt och härligt just denna gången eftersom vi hade tre ungar och en galen hund med oss! :) Fint var det iallafall!



Idag har det vart städning och handling på schemat då lillasyster fyller tio år imorgon och då blir det kalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0