Vad triggade blomtjuven?

"Nämen så kul att alla äntligen är hemma. Det har varit så synd om mig idag. Om ni bara visste! Alldeles ensam i en himla massa timmar. Nu behöver jag leka av mig. Jag vill få kärlek och mysa i solen. Jag vill att någon går ut med mig. Åh, va kul - vi går ut! Nu ska han allt få Mille, en knuff här och där dör man ju inte av, dessutom är det fantastiskt roligt att tackla honom och se hur han flyger som en vante. Titta - där borta de ligger på marken! Undra vad de gör för något roligt, bäst jag skyndar mig dit! Määh, det var ju ingen roligt alls. Fota blommor? Vad ska dom med det till? Och plocka dom, varför då? Varför tittar ingen på mig? Hallå? Lite uppmärksamhet!? Här är jag!? Nehe, då äter jag väl upp blombuketten då! Shit, jag kanske inte skulle gjort så... Men jag fick iallafall uppmärksamheten!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0