Stilla och fridfullt

Jag drog idag det korta stråt och fick stanna hemma från kalas. Nu mera är vi ju hundägare och sålänge hon är valp kan vi inte lämna henne hemma. Jag känner mig ganska nöjd. En såndär riktigt lam film går på tv, "Brudens far", men man kan inte undgå feelgood-känslan när man tittar på den. Jag funderade på om jag skulle pluggat lite nu när huset är tomt på gapiga ungar och det ständiga dunkandet av musik från Victors rum men jag kom fram till att jag struntar i det! Jag ska sitta här, med min laptop i knät och fixa med mina foton. O så ska jag gå ut i solen med fina Freija.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag sitter och funderar på om jag ska göra om min design ikväll eller om jag ska ha den som den är, vad tycker du om bloggens utseende, har du några ideer som du kan bjuda mig på? :)

2011-02-12 @ 18:26:47
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0