Valentines day

Efter min lugna och sköna eftermiddag i lördags så bestämde jag mig för att jag ville hitta på något, kors i taket!
Det sista året tror jag så har jag verkligen inte känns för att hitta på något och framförallt inte gå ut i Kungsbacka där det alltid är samma personer ute och samma saker som händer. Men nu kände jag att det var riktigt skönt att komma ut! Jag ringde till fina Sara och vi bestämde oss för att gå ut. Visst var det ungefär samma som alltid men vi hade faktiskt riktigt roligt! Klockan var halv sju när jag gick innanför dörren hemma och jag sov i två timmar. Att sova längre än så är nästan omöjligt här hemma hos min kära mor och far. Har man dessutom en hund som är mer eller mindre galen så kan det också vara svårt att sova. Fantastiskt väder och både hund och lillebror som behövde rastas gjorde att vi snabbt var ute på en promenad. Det var verkligen supergott väder! Jag tänkte att jag ska ladda upp lite foton men jag tar tag i det senare (som vanligt! :) ) En timme somnade jag framför tv:n på eftermiddagen,ganska lagom för att jag sedan skulle slockna på sekunden jag la mig på kudden när klockan var nio.

Dagen idag har varit mer eller mindre som alla andra. Inte så fylld av kärlek som alla andras just denna dag. Jag kan känna att det är tråkigt att man sitter här, år efter år, och är singel. Egentligen tycker jag inte att Alla Hjärtans Dag är så speciell, det är mycket finare med vardagsromantik. Kanske tycker jag det ännu mer nu bara för att jag vill att denna dagen ska kännas så lite som möjligt. Visst kan det kännas lite ensamt just denna dagen men det är också skönt att inte behöva hitta på något speciellt att göra, bara för att. Ja ja. Lite bitter. Men jag vill betona lite. 

Jag kom precis på, en människa som jag, som älskar kärleken och allt det fina på jorden. Nu när jag varit "utan" det så länge (fy va hemskt det låter, så farligt är det inte!), så kommer ju ha massor att ge sen till min kommande man. Tänk vilken lycklig jäkel det kommer att vara! ;) Inte sant?!

Jag fann detta hjätat ute på isen häromdagen,


Jag hoppas iallafall att ni har haft en fantastiskt fin Alla Hjärtans Dag och att det varit fyllt med massor av kärlek!
All kärlek till er från mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Millan

All kärlek till Dig fina Sanna

2011-02-14 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0