världens mysigaste chock

Jag satt med lille lillebror i sängen och tittade på Ice Age 2. Fantastiskt spännande emellanåt. Och fantastiskt mysigt. Nerbäddade i sängen sitter Mille i mitt knä när det i filmen brister enorma isblock och vatten kommer forsande. Mille utbrister då "Åh, fan va vatten". Jag frågade vad han sa och han upprepar det. Jag frågade honom sen om jag verkligen hörde rätt. Jajamensan, det gjorde jag.

Hur fasen är det meningen att man ska kunna hålla sig för skratt i sådana situationer? Som tur var, i just denna situationen, så var han så inne i filmen att han inte ens funderade över mig. Guppande av inhållet skratt försökte jag att titta färdigt på den fantastiskt spännande filmen.
Men det ekade mest i huvudet "Åh, fan va vatten".








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0