Haircut

Nu är det snart dags för en efterlängtad klippning. Jag håller på att få spel på mitt hår som det är nu och behöver en ordentlig ändring. Som ni vet så försöker jag mitt allra bästa att låta bli att färga håret, vilket är fruktansvärt svårt! Men jag behöver en förändring och eftersom det förr varit att färga så får det nu bli lite mer frisyr istället. Eller? Jag kan ju vara fegast på jorden vad det gäller att klippa håret. Nedan följer lite foton jag letat upp på eventuella luggklippningar, vad säger ni? Please help me!! :) Min favorit är den stora bilden...


Förövrigt tror jag inte att jag någonsin kommer att klippa bort mer än någon decimeter eller så på längden, helst så lite som möjligt. Om jag skulle välja att klippa mig på ett ungefär som på min favorit bild skulle det innebära att jag klipper upp det lite. Jag är mest orolig för att jag inte ska kunna ha mina lockar, som jag så ofta har! :P
Jag är klart öppen för förslag!


Kommentarer
Postat av: L

Ofta lockar sig ju håret mer om man klipper upp det lite, för det blir inte lika många, långa längder som tynger ner håret. Jag tror i alla fall att du kommer att bli skitsnygg i lugg!

2011-03-30 @ 22:06:28
URL: http://www.hollybollen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0