Måndagens Bravader

Har idag antagligen varit den enda som avskytt solen. Jag har inte kunnat dra upp rullgardinen ens. Svalt har det också varit tvunget att vara. Kanske har jag inte haft de bästa förutsättningarna då det varit 25 grader och sol. Det såg jag under de 15 minuterna jag klarade av att vara uppe för att få något i magen. Jag hatar huvudvärk. Den människan som botar min huvudvärk kommer jag att älska. Promise!

Igår var hade vi planeringsdag med jobbet. Vi var hos min kollega som bor vid havet i Åskloster. Vi hade fantastiskt väder och jag tycker det var himla intressant att få vara med och lyssna på mina kollegor, som sitter på så mycket kunskap och erfarenhet, när de diskuterade olika saker. Jag har faktiskt väldigt fina kollegor!
Efter planeringsdagens slut överraskade vi en av våra kollegor med möhippa då hon ska gifta sig om två veckor. Väldigt överraskad fick hon få sig en liten rosa krona med fin slöja och ett champangeglas i handen. Bilarna åkte sedan till GeKås där hon fick snabbshoppa några saker. Hon fick en halvtimma på sig. Hon var klar på 5 minuter. Vilken utmaning va? GeKås gav henne fina bröllopspresenter i form av handduk, t-shirt, solbrillor, nyckelring och annat smått och gott. Allt med texten Ullared på, hon lär få mycket användning av dem! :)
Vi fikade tillsammans ute på gräset med god pastasallad. Det blev väldigt lyckat och trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0